HTML

SZMCS FLP önkéntes munka, Dunaszerdahely

EVS önkéntesként egy évig dolgozom a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségnél. Élményeimet, tapasztalataimat osztom itt meg a kedves olvasóval. :)

Friss topikok

Linkblog

Az önkéntes karácsonya

2011.01.09. 22:34 Tamás Kukor

Ugye te is várod az ünnepeket, amikor nem a munka, hanem az egymásra odafigyelés, a nyugodt beszélgetés és a sok finom sütemény kerül előtérbe. :) Hát én is!

Már a meghívó is biztató volt. :)

"Ez az a nap, amikor a hétköznap munkáját megtörnénk egy picit az ünnep melegével. 2010. december 15-én mi - az SZMCS székházának idei őszi cserkészcsaládja - is összegyűlünk ünnepelni az SZMCS székházában. A nap folyamán feldiszítenénk a fát, főznénk valami ízletes ebédet, megajándékoznánk egymást. 
Tervezett program:
- Délelőtt - halaszthatatlan ügyek elhalasztása :), készülődés.
- 12.30 körül közös ebéd a bejelentkezett és megérkezett családtagokkal, reméljük a Betlehemi Békeláng fényénél.
- Ebéd után fadíszítés, beszélgetés, süteményevés, borozgatás.
- 15 óra körül egymás megajándékozása.
- Hazaindulásig kötetlen szórakozás."
 
Nem is kell írnom hogy mekkora népszerűségnek örvendett a "Halaszthatatlan ügyek elhalasztása" programpont. :)
Aztán gyűltek a finomabbnál finomabb sütemények (hűha, melyiket válasszam? egyik finomabb, mint a másik! mindenki kitett magáért! :) ), kiválasztotuk a karácsonyi ebédet, előkerült a fenyőfa, a díszek, a vasaló, a terítő... Nem gondoltam, hogy a nőket ennyire feldobja ez a sürgés-forgás: ide egy terítő, amoda egy kis dísz... :)
Kismedve meg a konyhán valamit belekavar a forralt borba - na ebből mi is lesz???? mint kiderült, csokis forralt bor. :)
Lassan megérkezik az ebéd, amit a futár - mikor meglátotta a süteményekkel terített asztalt - majdnem visszavitt... Azt hitte, rossz helyen jár. :)
Ebéd után megérkezett Tomi is a Betlehemi lánggal, akinek e nemes nap miatt egy vizsgáját elhalasztották az angyalok. :)
Nem írtam még arról sem, hogy ez a nap másként indult, mint a többi, mert mikor felébredtünk, az angyalok hatalmas betűkkel kiírták: Boldog Karácsonyt! Ez máris megadta az ünnep kezdő romantikáját. :) Az ajándékok bontogatása is nagy izgalmat keltett mindenkiben: ki-kit húz és vajon örül e az ajándéknak?
Én Szandit húztam, aki teákat kapott tőlem. Remélem, hogy néha felnéz teázni, ha épp erre jár. :) Engem meg Szilárd húzott és egy Fekete István könyvet kaptam tőle. Milyen jó, hogy eldöntöttem, ittlétem alatt a következő olvasmányom Wass Albert művei után Fekete Pista bá kötetei lesznek. Nagyon örültem neki! :)
Sokat beszélgettünk, nevettünk, aztán mint minden jónak, ennek is vége szakadt. Lekísértük a távozókat, s visszamentünk elpakolni. Lefeküdni pedig még egyikünknek sem volt kedve, ezért Beus készített egy vegyes gyümölcstálat, majd a feldiszített fa mellett mozit nyitottunk és megnéztünk közösen egy filmet. :)
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesmunkadunaszerdahely.blog.hu/api/trackback/id/tr552518594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása