HTML

SZMCS FLP önkéntes munka, Dunaszerdahely

EVS önkéntesként egy évig dolgozom a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségnél. Élményeimet, tapasztalataimat osztom itt meg a kedves olvasóval. :)

Friss topikok

Linkblog

Hogy kerültem ide???

2010.09.20. 10:55 Tamás Kukor

Kedves Olvasó!

Sokan kérdezték, hogy hogyan kerültem ide és miért pont Szlovákia?

Megismerkedésem magával a Fiatalok Lendületben Programmal egy véletlen folytán történt. Miután a válság következtében munkaviszonyom megszűnt és munkát kezdtem keresni, számadást készitettem, hogy mihez értek, mit szeretnék csinálni és milyen lehetőségeim vannak.

Nem sokkal ezután meghívást kaptam egy felvidéki rendezvényre, a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségtől, egy kézműves foglalkozás (lószőrékszer készítés) tartására Marcelházára a FELCSER keretén belül.

Egy éjszakai beszélgetésen Szilárd (Kismedve), a szövetség mostani vezetője (jelenlegi koordinátorom) emlitette, hogy lenne egy lehetőség és szivesen fogadnának, amennyiben nyertes lesz a pályázatunk.

A rendezvényt követően elkezdtünk levelezni, majd látogatást tettem a dunaszerdahelyi központba, hogy megnézzem mit is kell majd csinálnom. :)

Ezután hosszas egyeztetések kezdődtek Krisztivel (küldő szervezet képviselője), Szilárddal, Líviával (a pályázat megírója) az adatlapok kitöltése, tartalom megfogalmazása és forditások elkészitése, tehát a pályázat leadása miatt.

Aztán várakozás, majd a nyertes pályázatot követően irány Hollókő (felkészítő képzés), majd a kiutazás.

Egy kicsit hosszabb volt mindez, mint ahogy leírtam, de próbáltam kiragadni a lényeget, remélem nem untatva a kedves olvasót.

Nemsokára újabb anyagot töltök fel... :)

Tamás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesmunkadunaszerdahely.blog.hu/api/trackback/id/tr982309490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása