HTML

SZMCS FLP önkéntes munka, Dunaszerdahely

EVS önkéntesként egy évig dolgozom a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségnél. Élményeimet, tapasztalataimat osztom itt meg a kedves olvasóval. :)

Friss topikok

Linkblog

A kávés bögre árnyékában :)

2011.01.25. 15:17 Tamás Kukor

Ahogy szoktam, most is egy fekete kávésbögre társaságában ülök és a gép mellett dolgozom.

Dolgozom, mert egy hét múlva félidős képzés (hát igen, gyorsan repül az idő! igen, jövő hónap végén eltelik a programnak a fele...), és valami beszámolot kell csinálni több ezer képből, ráadásul már 20 fölötti azon események száma, amiből válogathatok, és még akkor nem is említettem a szürke hétköznapokat, amik szintén tartalmasak voltak.

Eddát hallgatok, ehhez van most hangulatom. Nosztalgiázom, nézem a képeket, elgondolkodom, ez meg mikor készülhetett rólam? Észre sem vettem...

Sok sikeres akción vagyunk túl, nem is gondoltam, hogy ennyi mindent sikerül összehozni. :) Ötleteket merítek a blogból a témákhoz, még a képek is új meg új ötletet adnak. Viszont látok régi arcokat, helyeket, templomokat,... stb.

Fülek, Nagybánya, Csíkszereda, Tátra, Fél, Palást, Csobánka, Budapest, Marcelháza, Komárom, Nagymegyer, ... "Cserkész Fittnesz", immár kettő. Újságcsomagolás, irattár rendezés. Amikor útközben megálltunk és a motorháztetőn terítettünk. Kiállitások, múzeumok, templomok és egyéb épületek.

Ezek az akciók, és még nem volt semmi szó még a Központi Irodáról, a munkatársakról, a születésnapról, karácsonyról, stb. ...

Az anyag nem kevés, de ebből egy powerpointos vetítést összedobni úgy, hogy vagy 3 éve nem is használtam a programot. Na meg angolul meg németül, ill. magyarul tartottam már előadást. Hát nem tudom, szlovákul menni fog e.

Közben megérkezik az újság, na jövő héten azt is csomagolhatok. :) Közben lejár a youtube-on a zenei blokk, váltok is valami keményebbre. :) Teát fözök, a kávé már elfogyott, pedig az igazán érdekes látvány egy fekete bögrében. :)

Belelapozok a jubileumi számba, és arra gondolok, hogy a februári számba a velem készült riport is ott lesz? Sanya melyik képem rakja be? Na meg a januáriba a "Cserkész fittnesz 2." cikkem? Na igen, az ellenőrzésen jöttem rá, hogy szinte minden újságban van valami rólam/tőlem.

Na és akkor még dolgozhatok egy EVS (EÖSz/EDS) előadáson is, mert most kaptam meg mailban a közgyűlés és konferencia előadását, benne egy nekem szánt alponttal...

Közben feltöltik facebookra a csobánkai képeket, ezzel is színesíthetem az előadást, na még kéne pár kép Kismedvétől, a Központi Iroda belsejéről.

Nézem a listám, mi van még. Amoda egy telefonhívás, ide egy köszönőlevél. Vajon holnap mikorra ér be a Főnök? Mikor tudom elvinni a Citroent? Na még neki is küldök a neten egy válaszlevelet.

Hazagondolok. Mi lehet otthon? Megint milyen híreket kapok? Biztos megint lesz halott, akit ismerek. Vajon testvéreim lányaival mi lehet? Szüleim mit csinálnak éppen? ... Este, ahogy vasárnaponként szoktam, telefonálok majd.

Közben egy-két ismerős beköszön a facebookon. Dolgoznék, de azért jó, hogy megkérdik, mi van velem.

Este ránézek az órára, nagyon elment a nap. Fáradtan zuhanyzom, majd kezembe veszem megviselt Szentírásom, s olvasok belőle. A szeretet türelmes, nem kérkedik, nem keresi a maga igazát, nem gerjed haragra, nem szűnik meg soha. Számadást teszek a jó Istennek a napomról és megköszönök mindent, amit adott nekem. Végigveszem a hibáim, gyengeségeim, feltárom örömöm, gondjaim. Aztán álomra hajtom fejem és csakhamar elalszom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesmunkadunaszerdahely.blog.hu/api/trackback/id/tr382593050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása