HTML

SZMCS FLP önkéntes munka, Dunaszerdahely

EVS önkéntesként egy évig dolgozom a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségnél. Élményeimet, tapasztalataimat osztom itt meg a kedves olvasóval. :)

Friss topikok

Linkblog

Húsvéti ünnepváró Nagymegyeren

2011.04.23. 07:34 Tamás Kukor

Sok-sok éve már, hogy hívtak Nagymegyerre Húsvéti ünnepváró napokra kézműves foglalkozást tartani, de mivel nálunk az munkanap, sajnos sosem értem oda.

Most, már hogy itt önkénteskedtem Szlovákiában, s a munkanapomon a főnököm elengedett, így én is be tudtam kapcsolódni. Összepakoltam hát táskám, hogy a cserkészakció után már hazafele veszem az irányt az ünnepekre. De ne szaladjunk ennyire előre. Kiscsibék, nyuszik, matracok, játékok és sorra érkeznek a régi ismerősök, kézműves társak. Rendezgetjük a termet, hogy mindenkinek megfelelő legyen a program, a legapróbb gyermektől az őket elkísérő szülőig. Kipakoltam én is a kézműves portékáim: lószőrt, mintákat, kaptafákat, tűket, gyöngyöket.

Csakhamar meg is telt a kultúrház. Észre sem vettük, hogy repül az idő, csak mikor Tomi szólt, hogy ideje ebédelnünk, néztünk csak óránkra, hogy mennyi is már az idő.

Átsétáltunk a közeli falatozóba, ahol jól megtejfölözött-sajtozott lángosokat kaptunk. Végre akadt egy kis szusszanásnyi idő beszélgetni is kézműves társaimmal, akik Zsókával érkeztek és néprajzot tanulnak.

Ebéd után még visszamentünk egy kicsit dolgozni, aztán segítettünk a helyi cserkészeknek elpakolni. Ezután útnak indultam hazafele szüleimet meglátogatni.

2011. április 21.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesmunkadunaszerdahely.blog.hu/api/trackback/id/tr712848991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása