HTML

SZMCS FLP önkéntes munka, Dunaszerdahely

EVS önkéntesként egy évig dolgozom a Szlovákiai Magyar Cserkészszövetségnél. Élményeimet, tapasztalataimat osztom itt meg a kedves olvasóval. :)

Friss topikok

Linkblog

Magamról pár sort

2010.10.27. 16:41 Tamás Kukor

Szóltak, hogy még nem írtam magamról, pedig jó lenne, ha kicsit bemutatkoznák, s egyúttal leírnám, mik is a terveim. :)

...............

Bár magamat nem szeretem előtérbe helyezni, s világéletemben mindig a munkát és a háttérben maradást kerestem, meghagyva a dicsfényt mindazoknak, akik erre születtek, mégis tartozom azoknak, akik nem ismernek és netán olvassák e blogot, hogy ki is írja azt.  Így talán nem egy vadidegen ember gondolatait olvassa a kedves Olvasó.

Kukor Tamás vagyok, Magyarországon Vas megyében születtem és ott gyerekeskedtem.Gyerekkoromban két hivatás vonzott, a papi és a kertészeti. Később ez utóbbit választottam. Aztán elvégeztem a kertész szakiskolát, országos harmadik lettem és közben megismerkedtem a regöscserkészettel, ami aztán azóta is kíséri életem.

Az érettségi után felvételt nyertem a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemre, ami később sok névváltás után Corvinus lett. Itt a szakdolgozat írás közben döbbentem rá, hogy kertészeti munkát csinálhatnának akár kerekesszékes emberek is. Ennek köszönhetően elvégeztem egy szociális gondozói és ápolói iskolát is, hogy minél többet megtudjak a sérült emberekről.

Elkezdtem dolgozni, majd egyszer egy regöstáborban ajánlott egyik csekésztestvérem egy ausztriai helyet, így kerültem közelebb a kertterápiához és tölthetem négy gyönyörű hónapot ott egy farmon.

Még nem írtam Szilviről, Kicsiny Páromról, akivel több mint három éve vigyázunk egymásra. Vele egy fogyatékosoknak rendezett táborban ismerkedtem meg, mint segítővel. Ide egy ételadományt sikerült juttatnom, így kerültem a táborba. Kedvesem andragógiát tanul, kutatási területe a fogyatékos emberek. :)

Hogy mi a célom? Szeretnék egy kertészetet csinálni fogyatékos embereknek, de ehhez még nagyon sokat kell tanulnom és még inkább mintákat látni. Most ehhez tanulok mindenféle kapcsolat teremtést, irodavezetést, s így kerültem - meg egy másik regös rendezvény, a FELCSER (no meg főnököm) jóvoltából - egy FLP pályázat keretében jelenlegi munkahelyemre, az SZMCS Központi Irodájába. :)

Közben persze keresem a mintákat a következő tanuláshoz, meg a támogatókat a saját Kertészetem megvalósításához.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesmunkadunaszerdahely.blog.hu/api/trackback/id/tr862403204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása